Pralnia w galerii handlowej-lepsze zarobki czy większe koszta?

Lokalizacja pralni w galerii handlowej- to w zgodnej opinii analityków rynku i przedstawicieli branży pralniczej, najkorzystniejsza z możliwych lokalizacja .

Nieprzypadkowo w istniejących galeriach handlowych ciągle działają pralnie chemiczne i przez wiele, wiele lat działalności nic się w tym względzie  nie zmienia, co oznacza, że klienci korzystają z usług i pralnia wypracowuje spore zyski. Prawda jest taka, że nawet jeśli nie lubimy dużych skupisk ludzkich i nie odpowiada nam atmosfera „współczesnych świątyni konsumpcji” to  jednak robimy tam zakupy i dość często taką „świątynię” odwiedzamy. Powodów jest kilka – w dużych hipermarketach jest znacznie taniej, jest w nich więcej różnorodnego towaru, więc nie trzeba wędrować po kilku sklepach zanim dostaniemy to czego potrzebujemy. Poza tym oprócz hipermarketu pod jednym dachem znajdziemy wszystko, albo prawie wszystko, co potrzebujemy  najczęściej załatwić w codziennym życiu, a więc poczta, banki, fryzjer, kosmetyczka, kwiaciarnia, kawiarnia, różnego typu sklepy ( odzieżowe, obuwnicze, sportowe, księgarnie, dla zwierząt, dla dzieci itp.), aptekę, kiosk, no i pralnię. To wydaje się największa zaleta dużych galerii handlowych- pod jednym dachem można załatwić wszystkie, albo zdecydowaną większość spraw i to wygodnie, w komfortowej temperaturze latem i zimą. Do tego kontekstu wpisuje się pralnia- cykl prania trwa zazwyczaj półtorej do dwóch godzin, więc można na początku swojego pobytu w galerii handlowej oddać odzież do pralni, a potem spokojnie zrobić zakupy, wstąpić na pocztę, załatwić coś w banku, u fryzjera, a jeśli zostanie trochę czasu to spokojnie poczekać pijąc kawę. Jednym słowem korzystanie z pralni w galerii handlowej oszczędza czas. Nie bez znaczenia jest też to, że nie musimy odzieży ( np. duże płaszcze czy futra) taszczyć do pralni, tylko wieziemy je wygodnie samochodem i spokojnie parkujemy, bo parkingi wokół galerii handlowych są ogromne, no i bezpłatne.

Oczywiście ceny za wynajem powierzchni handlowych i usługowych w galeriach handlowych są bardzo wysokie, w każdym razie o wiele, wiele wyższe niż w innych lokalizacjach, a to oczywiście mocno przekłada się na ogólny wynik finansowy pralni. Obserwując jak radzą sobie pralnie w galeriach handlowych w całym kraju, można pokusić się o stwierdzenie, że w finalnym bilansie prowadzenie pralni w galerii handlowej, mimo wysokich czynszów i opłat, jednak bardzo się opłaca.

Story Page